Gizemnurnr ilk doğumumda 15 twmmuzda yaptım ama komplikasyon geliştiği için şehir hastanesine sevk ettiler acil. Doğum ve sancı odası aynı oda yani sancıyı çektiğiniz odada sedyeyi doğum için çatal gibi çeviriyorlar. Odalar çok temiz çalışanlar şansıma çok iyiydi. Ebe ve hemşireler biraz şansa kalıyor. Ablam orada doğum yaptı özel gibi ilgilendiler doğum yapana kadar eşi yanındaydı