Meriveannesi yok canım çok şükür olmadı hem aleo vera zaten cilde en iyi gelen bitkilerden biri jeli çok faydalı yaraya cildi yenilemeye nemlendirme yarıyor. Arkoyla birlikte sürüyorum hep. Arko da zaten el yüz vücut kremi. Çok şükür çatlağı yok göbeğim kaşını kurumaya başlar gibi oldu hemen sürdüm geçti. Nafakayla geçiniyorum nafaka da anca bebeğimin alışverişine yetti birde doğal saf zeytinyağı kullandım arada bir onu da kullana bilirsin evde varsa. Elimdekilerle idare etmeye çalıştığımdan ekstra krem VS alamadım. Ama dediğim gibi günlük bunları sürersen cildin kurumaz çatlak olmaz benim olmadı çok şükür inşallah doğumdan sonra da olmaz. 34 +1 iz şuan