Hilalaydink Kızlar çok özür dileyerek soruyorum adetime 6 gün var ama genelde gecikiyor çocuk istiyoruz başarısız tedaviler oldu. Az önce tuvalette peçeteye pembe bir leke geldi üç gündür bel be kasık ağrım var sizce hamilelik olabilir mi
Hilalaydink Hilalaydink fotoğraf bu arkadaşlar tekrar özür diliyerek paylaşıyorum sizce yerleşme kanaması mıdır