Jujuu_gcl Belirtileriniz var mı varsa da ne gibi belirtileriniz var. Birde doktor randevusuna gittiniz mi kese görebildiniz mi
Zambak-12 Jujuu_gcl evet gittim tam 5 haftada kese göründü canım 2 hafta sonra da benek kalp atışı ınsallah
Juniorr Jujuu_gcl bende 5+4 teyim iki defa kan verdim bu cuma kontrole gideceğim erken mi diye düşünüyorum inşallah kalp atışını duyabiliirm. Ara ara kasık ağrısı ve göğüslerimde hassasiyet var yumurta ve çay dan tiksindim
Cnsymn Jujuu_gcl ben bu cumartesi gittim keseyi gördü 5+3 şuan 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı için
Jujuu_gcl Zambak-12 ayy hayırlı olsun inşallah duyarsınız kalp atışlarını da bende Cumartesi kan verdim 372.45 çıktı beta ve Salı günü bi daha kan verip sonra doktora gideceğim inşallah bende de yolundadır her şey
Zambak-12 Jujuu_gcl teskkeur ederım ınslalah sağlıkla buyururuz bebıslerımızı sağ salim bir şey olmadan hep dua ediyorum
Juniorr Jujuu_gcl . 12 şubatta 174.14 şubat 460. Doktor verme tekrar dedi hastalandım acilde aldılar 18 şubatta 1.676 çıktı sonra tekrar gitmedim bu cuma gideceğim inşallah. Burada çok ilgili değiller
Nagihan_ad Ben de 5+5im. 4+5 te hiç bir şeyi görmedi doktor. Tam 6+0 da çarşamba günü randevum var inşallah keseyi bebeği görüp kalp atışını duyabilirim. 4+5 de betam 1021 di
Nagihan_ad Belirtilerim göğüs hassasiyeti ama azaldı baya. Mide bulantıları bazen oluyo bazen olmuyo. Hafif kasık bölgemde ara ara ağrı oluyor.