Araskara
Soğanları küp küp doğruyoruz kavuruyoruz sonra
Salça 1 kaşık tan az,bezelyeleri temizlemiştim öncesinde taze bezelye 🫛 benimki , onları da kavurup üzerine yazdan hazırladım doğradığım domateslerim var bir poşette ondan atıyorum içine tuz ,pulbiber biraz kaynamış su 30 dk pişti orta ateşte bu kadar 😆