Kızlar cuma gününden beri griple boğuşuyorum ateş, baş ağrısı, halsizlik, vücudum resmen okadar kırılganlaştı ki çok kötüyüm. Doktora gittim sadece parol verdi 2 gündür onu içiyorum 2 gündür de ciddi derecede kabızlık ve aşırı terleme var. Genital bölgem de okadar hassas ki zaten kalksam dönsem bir şey yapsam o hassaslığı acıyı hissedebiliyorum. Üstüne bir de birkaç gündür kabızlık da vardı napıcağamı bilmiyordum bugün çok şükür tuvalete çıkabildim ama fazlasıyla gidip duruyorum. Bugün kalktığımdan beri başım zonk zonk ağrıyor değişik bir ağrı anlayamadım çok kötü. Sizce bu kabızlık ishallik ne bileyim hassaslık durumu doğum belirtisi olarak da geçer mi?