Kızlar ilk hamileliğim 15. Haftadayım 13. Haftadan itibaren karnım belli olmaya başlamıştı ama gaz ve kabızlık sorunum da vardı bir haftadır bu sorunum gitti diyebilirim bu sabah bi kalktım karnım inmiş ara ara sert olan göğüslerimde de yumuşama ve inme hissediyorum korkuyorum acaba niye böyle oluyor ??