Canım. Ben değil ama gelinimiz aynı sen gibi 31 de sancıları başladı ilaçlarla durdurdular bebek kanala yerleşti hep aşağıda durdu ciğer geliştirici vuruldu hastanede yattı iki kere öyle böyle 38 haftalık doğdu bebeğimiz ve ağrıları sancıları tamamen hiç geçmedi ilaç kullandığı halde geçmedi ağrı çekti hep haftalarca