Ozge-34 Bu çekerse bile çok çekmez. İlk yıkarken 30 derecede tozu gitsin diye yıkarsın. Kirlenince 40 ta yıkarsın o zaman çekme yapmaz tabi böyle görünüyor. Bir de dokunmak lazım kumaşlardan anlarım biraz bi kaç ay dikiş kursuna gittim ordan biliyorum. Ama fotodan bu kadar anlaşılır en fazla. Beğendim takımı bu arada ☺️☺️