Gebe anne adaylarım bugun kontrole gittik cinsiyet öğrenmek için 17+0’ dayız şu an ve doktor kordonu bacak arasında olduğu için tam göremediğini ama kesin olmamakla birlikte erkek olabileceğini söyledi doktor tahminleri genelde doğru çıkıyor mu deneyimli annelere sormak isterim🌸