Femara kullandım . Çatlatma iğnesi piyasada bulamadığım için yapmadım. Doktorum duphaston da yazmadı . Sadece femara ile hamile kaldım. Tabi doktor ile günden güne yumurta takibi yaptık.ama kafamda çok sildiğim bir zaman olduğu için kafamın rahatlığına da veriyorum. Hiç takmadım sırf ilaç var ve tatil zamanıma denk geliyor diye son kez tedaviye başlamıştım.