Onurbanuu Yazın cektırdım tup bebek ılkı tutmadı kurtaj oldum bugün,kan sulandırıcı hap vermıstı kanamam olunca bıraktık kullanma dedı takıplı doktor. Boyle olan varsa yazabılır mi acaba