2 gündür kasığımda ağrı var 2 gün önce dışarı çıkmıştım ve çok üşüdüm sonra gaz sancısı oldu baya hala gecmedi ve su an korkutirum acaba bu gaz mıdır yoksa bir şey mi oldu diye. Rahmimin içinde bı ağrı ayağa kalkınca özellikle çok ağrıyor. Yatıyorum hep o zaman geçiyor bunu yaşayan var mı?