Kbrkbr123 pişik önleyici olarak mustela kullanıyoruz memnunum, her kaka sonrası sürüyorum. Ama eğer kızarıklık ve pişik olursa tedavi için sarı hametan iyi geldi bize, sudocrem de hemen geçiriyor ama çok temiz içerikli değil mecbur kalmadıkça kullanmıyorum onu