Ben takiplerimde çok memnun kaldım. Zeynep hanım gebelik takibinde çok iyi çok güzel bilgilendiriyor. Titiz davranıyor ve çok güleryüzlü bir doktor. Tavsiye ederim kesinlikle. Bilgisi de çok iyi fazla kalacağını sanmam çerkezköy de muhtemelen iyi özel hastaneler hemen kapar. Randevu bulabilirseniz kaçırmayın derim.