Bana çok ama çok saçma geliyor. Gelen kişiler bana bebeğime hediye getirmeli ben onlara hediye vermemeliyim. Doğurdum alın bu da benden size hediye demek bana tuhaf geliyor. Gereksiz masraftan başka bir şey değil. Bebek görmeye gelenler zaten çok yakınlarımız olur onlarda bize hediye getirir uzak olan insanlarda aynı şekilde çam sakızı çoban armağanı diye. Ve ben birine bebek doğdu diye hayırlı olsuna gittiysem bana hediyelik verse ben onu ne yapacam yani isimli hediyelikler hele çok saçma. Komşunun mevlütüne gittik kuranı kerim tesbih verdiler Hediye olarak birde alçıdan magnet inan koyduğum gibi duruyor. Ona masraf yapacağınıza ihtiyacı olan bir ailenin bebeğine birer paket bebek bezi alın ya da sokaktaki hayvanlara mama alın daha çok fayda sağlar. Bu benim düşüncem tabi sizlerin görüşüne de saygım var. Ama yapmadım diye de zorunlu bir şey gibi hissetmeyin. Çünkü mecbur değilsiniz.