Sema_4426 Kızlar 5 gündür acayip boğaz ağrısı oksurdukce balgam geliyor midem bulanıyor artık. Ne yapabilirim rahatlatmak için bol sıvı tüketiyorum, limon çayı falan içiyorum. Başka bir önerisi olan??
df-kumsal Sema_4426 benimde bugün birden başladı anlamadım 24 haftadayım bşiler yedim yok geçmedi naneli şeker aldım ama yine öksürük kaldı anlamadım neyden okdu hasta değilim çok şükür ama boğazda gıcıklanma var
Sema_4426 df-kumsal hala geçmedi canım doktora gittim bugün antibiyotik yazdı onu da kullanmak istemedim bakalım sürekli sıvı tüketiyorum. Birde tuzlu su gargarası yapabilirsen rahatlatıyor bir kere yaptım midem bulandigi için birdaha yapamadım. Onu düzenli yapmak bayağı iyi gelir bir kereden bile farketti.
Nisaacarr Sema_4426 bana da antibiyotik yazdı yarıdan kırıp içtim o bile etki etti başka içmedim kuru öksürük kaldı sadece
df-kumsal Babiesmamy merhaba evet geçti ama antibiyotik ve imumax diye bşrşey yazdı onla geçti imumax bi bakın ama bitkisel gebe emziren çocuk kullanabiliyor bence o boğazıma çok iyi geldi
df-kumsal Babiesmamy antibiyotik 500 mg alsef diye birşey verdi onu kullandım 12 saatte bir birde o fıs fısı kullandım öncesinde pastil kullanmıştım ama fayda etmedi bana başka marka idi tabi
Babiesmamy df-kumsal yok ya antibiyotik yazmadılar, ama geçmedi bağdemciklerim inmişti tekrar şişti 😂 1 hafta oldu öksürük de var