zynpknt Hazırlıklar tamam mı annelerrr normalde mayıs ortası 40.haftam ama ben nisan sonu doğcakmış gibi hissediyorum 😂28+3 ten selam🥰
0Seda0 zynpknt Benimde mayıs başı 40 hafta ama bende nisanın sonlarına doğru doğurucam gibi geliyor 30+1 hafta şuan 😆
Betamom zynpknt ay bende kendi dogum günümle aynı anda dogurmam insallah diyom😂 Hafta 28nisana mı ne denk geliyor
ertonunannesi23 zynpknt çok şükür her şeyi hazır çocuk odası gelecek eşyalarını yıkayıp yerleştiricem bir tek bu eksik🥲😍 29+6. Haftadayim 20 nisan 6 Mayıs arasında bekle dedi doktorum 🤍
Fyzblky zynpknt Benimde sezaryen olacak 30+2 deyiz. Heyecan ve stres başladı🙈 hazırlıklar tamam sayılır 25-26 Nisan bekliyoruz kızımızı 🌸
zynpknt sumeyranur33 biz artık alıncak her şeyi aldık nasipse hastane çantasını hazırlıycaz yıkıycaz ütüliycez bidaha bekliycez🥰
zynpknt 0Seda0 benimde erken doğum riskim var ama yinede erken doğcağını düşünmüyorum ya 37 de falan olcak gibi doğuyor hep içime sağlıkla gelsinler🥰
zynpknt ertonunannesi23 oyy maşallah sağlıkla gelsin 😍 biz odayı yılbaşından önce aldık ya zamlar gelmeden alalım diye 😂
zynpknt sumeyranur33 aminnn inşallah ben hep yatıyorum annem de ramazandan önce hazırlayalım dedi inşallah hazırlıycak bakalım🥰
didm6134 31+4 den selamlar inşallah nisanı beklıyoruz 😁 bebek için bence herseyi aldık tamam kendime geçtim hizlı sekılde çantasıyı ayarlıcaz inşallah 😊