Yzc_asli Kızlar özel bi okulda öğretmenim burda insan yerine konmuyoruz idare de çocuklarda çok kötü. Dayanamıyorum aetık stresten ağlıyorum sürekli.. doktorumla konuşsam bana çalışamaz raporu verse maaş alır mıyım nolur? Maaşta gözüm yok dönem bitmeden bıraktı olmak istemiyorum 21 haftalık hamileyim daha nolur yazın dayanamıyorum
Eri Yzc_asli san atavsiyem baskınlığını kurmandı asla taviz vermemendi çocuklar ezmeye çalıştı beni ama ben taviz vermedim
Eri Eri ke Yzc_asli idare kimseyi korumaz kendi öğretmenlerini bile sen kendini koruyucaksın dik durucaksın haklarını bileceksin Ozaman seni korurlar
Bzkrt Yzc_asli siz üşüyorsaniz çocuklarda üşüyordur bundan şikayetçi değiller mi? Özel okulda şartların daha iyi olması gerekmez mi?
Yzc_asli Eri canım öyle değil işte soğukta oturuyorum şu an öğrenci benden çekiniyor ama öğrenci çalışmıyor idare bana sen öğretemedin demek ki diyor benim elimde sihirli değnek yok ki öğrenci öalışmazsa olmaz. Burası tam bir devlette olsa kalırdıların okuduğu bir okul çok saygısızlar. Müdüre bile küfürlü konuşuyorlar düşün. Sorun bu da değil idare bizi insan yerine koymuyor haftada 38 saat derse giriyorum 1 saat boşluğum barsa onu da alıyorlar çok strese giriyorum
Yzc_asli Bzkrt şikayetçilerde çalışmıyor diye kandırıyırlar ama sınıflarda klima var bilerek açmıyorlar, biz ısıtıcı istiyoruz bize vermiyorlae öğrencilere veriyorlar o da kendilerine yetiyor minixik
Yzc_asli Bzkrt verir mi acaba zor durumdayım gerçekten stresten başım ağrıyor çocuğuma bir şey olacak diye korkuyorum. Ya şu kadar düşün sabah erken geliyoruz mermerleri temizlemeye başlamamışlar öğrenciler gelmeye başlamadı diye her uer buz kaydım düştüm ama popomun üstüne düştüpüm için bi şey olmadı karnımın üstüne düşsem ne olcaktı geçmiş olsun nile demediler. Sonra çocukların geliş zamanı halı sermişler düşün
Bzkrt Yzc_asli genelde gebelikte risk yoksa vermezler devlet veya özel hangi doktora gidiyorsanız durumunuzu anlatin konuşun
Eri Yzc_asli canım ihtiyacınız bu kadar yoksa bırak sende zaten özel okul sana maaş vermez devlet değil yavaş yavaşta ağırlaşıyorsun zaten
Yzc_asli Eri evet 28 bin alıyorum çook az değmiyor. İhtiyacım var ama ailem destek olur sıkıntı olmaz
Bzkrt Eri maaşını bilemiyorum ama çalışan anneneler doğum yaptıktan sonra doğum parasi yatiyo bu sene 64 bin civarı onu kastetmistim
Mrscakir Sigortanız varsa eğer doktor rapor verdikten sonra maaş alamazsınız ama rapor parası alırsınız, maaşınız kadar olmaz tabiki ama ne kadar verirler bilemem. Ama eğer sigortanız yoksa zaten rapor almanızın bi anlamı yok.
Mrscakir Yzc_asli siz rapor aldığınızda işverinin bi zararı olmuyor ki neden çıkmış gösteriyorlar 4 ay sonra zaten çıkmış gösterebilirler. Siz 4 ay rapor alıp doğum parası aldığınızda işverenin bi zararı olmuyor ki. Sigortanızı bile ödemek zorunda değil.
Mrscakir Yzc_asli hayır tabiki çıkarırlarsa suçlu olurlar hem hamilesiniz hem raporlusunuz çıkaramazlar kesinlikle.
Eri Yzc_asli insanlar ne kadar kötü canım ya birde hamilesin çok kötüler insanlar üşüyorsun bide insanın vicdanı el vermez