,bebeğim 1 buçuk aydir iştahsız sabah kahvaltısı yediremiyorum yemiyo çeşit çeşit deniyorum ağzına ariyo cikariyo günde 2 defa ek gıda alıyor çünkü yemiyo öğle çorba veriyorum hergun farklı çeşit akşamda biz ne yersek o bilmiyorum kilosu 10 kilo zorlamam asla çok yemiyo ara öğün meyve veriyorum onunda pek yemez oldu iki tane dışı birden geliyo yarışı çıktı bile bilmiyorum hiç gecmiyooo…