Kbrmsl alerjik bir bünyeye sahipseniz yüklenmeyin. 1, 1,5 ay kadar kasındım cok acı cektim resmen.
Ben kahvaltıda sonra bir iki mandalina
Öğlen mandalina portakal
Aksam mandalina portakal kivi elma va ne buluraam gömüyordum. Çünkü içim cok yanıyordu. Hiç kabuzlık yaşamamıstım. Yani aslında kendinizi takip etmeniz lazım. Suyun bile fazlası zehirmiş. Dengeli olun derim kısacası