Sila_aylin66 Kızlar bugün uyandığımdan beri adet ağrısı gibi ağrı başladı ve git gide artmaya başladı ağrı kasıklarımda belimde ve karnımda son yarım saattir de bacaklarıma vuruyoe bu doğum sancısı mı Dün akşamda çok sık şekilde idrara çıkma vardı 34+3 günlüğüz
De25 Sila_aylin66 doğum sancısı olsa suyun gelmez mi yada nisan falan olabilir ama takip et benim de dün oldu geçti daha olmadı yalancı sancı da olabilir gün sancısı da olabilir
Esra1999 Sila_aylin66 Allahım ya biride dememiş git doktora bacım buraya sorma sen direk git doktora açılman olabilir eğer açılma varsa sancı yapar hiç vakit kaybetme enfeksiyonla alakası yok
Miyosss Sila_aylin66 canm hiç bekleme acile git 32. Haftaya girdiğimde gece sendeki ayni şikayetlerle acile gittim rahim ağzında kısalma ve 1 cm açılma vardı iğne ilac fln müdahale edildi. Özeldeki doktorumla da irtibata geçtim ara ara olup geçiyorsa sıkıntı değil ama geçmeyip artarak devam ediyorsa doğumu tetikler bu ağrılar dedi. Bol su ve istirahatla günüm geçiyor. Sakın ihmal etme
Sila_aylin66 mrvakgn enfeksiyonum yok ara ara böyle sancılarım oluyordu geçen hafta kontrolde de çıkmıştı ufak ufak sancı ama bugün ki ağrı hepsinden de fwrklı birde ayıptır söylemesi büyük wc ihtiyacım oluyor gibi hissediyorum
Sila_aylin66 De25 onlar gelmedende sancı oluyor bugün ki diğer sancılarw göre farklı şimdi bir duş alıyım baktım geçmiyor giidcem artık Dr a
Esra1999 De25 açılma varda sancı olur illa su nişan vs gelmiyo doğum anında su nişan gelebiliyo bazılarında
m_mervee De25 yok ben 25 saat sancı çektikten sonra nişanı ebe aldı suyu doktor patlattı doğumdan önce
Betamom Sila_aylin66 bana her gittiğim doktor suyu çok iç yalancı kadıkma yapıyor diyorda o yüzden söylemek istedim
Miyosss Sila_aylin66 şikayetlerimiz ayni canm bende geçer diye bekleyip gitmedim sonra pişman oldum. Ne kadar erken gidersn o kadar senin kârına