Selam kızlar. Gebeliğimin başındayım. Sağlık ocağında verdiğim ilk testler sorunsuz çıkmıştı ancak iki haftada hafif düzey idrar yolu enfeksiyonu oluşmuş ilk hastane kontrolümdeki testlerde çıktı. Ancak oradaki doktor 3 hafta sonra gel, sonuçları istersen sağlık ocağına gösterebilirsin dedi. Sağlık ocağının vereceği ilaca da güvenmiyorum. Beklesem sizce riskli mi?