111anonim111 bugün doktor kontrolümüzde doktorumuz söyledi cerrahiye yönlendirdi uyutmadan kremle açıyorlar dedi yaptıranlar var mı acaba acıyor mu hisseder mi çok korktum ben nasıl olur acaba
Zhdnl 111anonim111 başka doktora gidin mutlaka cerrahiye gerek olmayabilir kuzenimin kız bebeği var o da aynısı yaşadı başka doktorun verdiği kremle normale döndü ilk doktoru ona da cerrahi işlem demişti bebeğiniz kaç aylık
111anonim111 Zhdnl bebeğim 7 aylık çok korktum acır mı acaba cerrahi muayene ettikten sonra o belirlemez mi krem mi yoksa işlem uygulayacağını
Zhdnl 111anonim111 ne kadar yapışık olduğu önemli tabi ama o çocuk doktorundan ziyade memnun kaldığı kadın doğum doktoruna danıştı diye hatırlıyorum bizimki 2 3 yaşındaydı sanırım tam hatırlayamıyorum inşallah kolaylıkla atlatırsınız