Nur3524 Kızlar tup bebek tedavisinde gobekten progestan dex icin hangi iğneleri kullandınız. Bir önceki kullanımında kahverengi bir insülin ignesi kullanmıştım yanliz eczacı bu sefer turuncu kapakli bir igne verdi yanliz igne ucu diğerine göre kısa. Sizce sorun olur mu . Ikiside insülin ignesi ama deriye giren kısım biri daha kisa
Mayalime Nur3524 bana yeşil ve kahverengi verdi. Yeşille ilacı çekip kahverengiyle göbeğime vuruyorum.
Nilayy95 Nur3524 benim gündüz kullandığım da turuncu gece yeşil. İğne ucu 4 mm sizinki kaç. İnsülin kullanıyorum gebeyim
Nur3524 Mayalime kahverengiyi kullanmıştım bu sefer farklı verince şüpheye düştüm. Ben direk kahverengi ile çekiyordum. Bu kapağı turuncu olan çıkmıyor zaten mecbur bununla çekiyorum.
Nur3524 Nilayy95 ban carsamba transfer olucam 1 ml yazıyor foto yuklense aticam ama foto yukleyemiyorum
Nur3524 Turuncu olan yani ignesi kisa olan 1 ml süper insülin 3p 0.30 ×8 mm 30G×5/16 yazıyor Kahverengi olanı 1ml set unsurun 26Gx ½ 0,45×13 mm yazıyor