Kızlar bir sorum olacak, 16+3 deyim ve 1 aydır sürekli kaşınıyorum. Yağ da kullanmaya başladım göbeğimdeki kaşıntıları azalttı ama bacaklarımdaki devam ediyor çok kaşınıyorum ve küçük kırmızı kabarcıklar oluşmaya başladı bu durumu yaşayan oldu mu. Kontrolüm 1 hafta sonra doktora da danışacağım