YagmurDaskn evet bebegi kilosu iyi çünkü sekeri olanları bebeği iri oluyormuş valla bende çay şekersiz hayatta yapamam ama nasıl olduysa 2 haftadır kullanmayi kestim kendi sagligim bebeği sağlığı için mecburum çünkü allah korusun sekerim artsa bebek zehirlenir erken dogum olur bir sürü şey iste