Endişelerim çok fazla.. gebelik kolestazı olduğum için tam 37+0 da doğumum olacak, bebeğin kilosunun 2500ü geçmesi gerek 34de 2270di. Hastanenin yoğun bakımı tadilattaymış Allah korusun ihtiyaç duyulursa bebek başka hastaneye sevk ediliyormuş,ben orada o orada nasıl olacak bilemedim. Kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bunlarda sonuçta bir ihtimal, bebeğin kilosundan dolayı olmasa bile solunum yüzünden alabiliyorlarmış gözetim altına vs. Az önce bi youtubeda kadının yaşadıklarını dinledim dinlemez olaydım çok etkilendim 🫠