Yaşadığım ilde özel hastane olmadığı için 2 saat mesafedeki başka bir ilde doktora gidiyorum en baştan beri. 4 yaşında bir oğlum var. Doğum için il dışındaki hastaneye gidersek otelde kalacak babasıyla. Annem, babam ve anneannem de doğum için gelecekler. Anneannem bakıma muhtaç durumda ona da annem bakıyor, o yüzden mecburen o da gelecek. Hep birlikte otelde kalacaklar. Annem hastanede benim yanımda kalacak.
Açıkçası bu şekilde perişan oluruz diye düşündüğüm için bulunduğum ildeki devlet hastanesinde doğum yapmaya karar vermiştim. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Bu sebeple buradaki doktor 36+5 haftalıkken sezaryene almak istiyor.
Kendi doktoruma bu durumu sorduğumda tarihin çok erken olduğunu, en erken 38+2 haftalıkken alacağını söyledi. Oğluma hamileyken oğlum da hep 2-3 hafta önden gidiyordu, buna rağmen 38+5′te doğmuştu. O zaman normal doğum olarak başlayıp sezaryene dönülmüştü.
Şimdi bu durumda yine devletteki doktora tarihi kabul etmediğimi söylesem diyorum ancak açıkçası burdaki doktora hiç güvenim kalmadı. Gönül rahatlığıyla gidip ameliyat olamam. Diğer doktorumda ameliyat olsam ailem otellerde perişan olacak. Çok kararsız kaldım ne dersiniz?