Fdle Bugün saat 3te kontrolüm var tam 7 haftalığım sata göre ise 8 geçen hafta geç döllenme dedi doktor kalp atışı için gideceğiz geçen hafta bebek bile yoktu dualarınıza talibim hayırlısıyla sağlıkla duyayım ve Rabbim daim etsin 9 ay boyunca inşallah 🤲🥹
poncikveannesii Fdle bebek yoksa geç döllenme iki hafta olmyş olablr yani kalp atışı duyamazsanız korkmayın asla benim öyle oldu kaç defa gittim en son alttan zor duyuldu meğerse iki haftadan daha fazla hatta geç döllemme olmş inşallah duyarsnzda strese gerek kalmaz
Ebruebos İnşallah duyarsın canım. Her şey yolunda gider inşallah. 🌸 benimde lekelenmem oluyor 2 haftadır perşembe gideceğim doktora ama strese giriyorum ister istemez daha önce kaybım olduğu için.
Fdle Ebruebos insan ister istemez strese giriyor inşallah bir sorun sıkıntı olmadan atlatırız bu süreci 🥹
Fdle Kbraka mutlaka yazarım inşallah hayırlı haberler alırım da buraya güzel şeyler yazarım dua edin 🤲🥹
Fridae Bende 7+2 yim yarın gideceğim kalp atışı için inşallah 🥹 haber verir misin, inşallah her şey yolundadır❤️