Fey04 benim çok zor geçti yaa çokkk sıkışmıştımm aşırı derecede ama. kamerayla görmek ıcınde bastırıyor ya karnına hemsıre dahada kötü oldum kendımıde sıktım hoca kendını sıkma dedi hep. En son bayılcam sandım bi ara gidip geldım😆 bitmişti hayırlı olsun dediler sonrasında da çok kötüydüm yarım saat yatırdılar çıktıgım gibi tuvaletımı yaptım