Kızlar merhaba 29 ocakta hamile olduğumu öğrendim sonrasında kimyasal gebelik geçirdim 15 gün kadar kanamam oldu ve kanamam 11 Şubat’ta bitti. Biz sonrasında korunmadik adet tarihim normalde yarın ben bugün erken gebelik yaptım ( kanama bittikten 13 gün sonra ) tek çizgi çıktı erken yapmış olabilir miyim ? Yoksa hamilelik yok mu ( adetimi bekleyeceğim ama sizden fikirlerinizi almak istedim 🌸💕)