asbehra Kızlarrrr ? Sağ kasığım kendimi yorunca çok ağrıyor 10 haftalık hamileyim düşük tehlikem vardı kanamalarım durdu ama ölür diye korkuyorum şimdi de. bi bilginiz var mı bişey olursa bebeğime anlayabilir miyim sizce çok endişeliyim 😞😞