Hdyhdy Kızlar sezaryen sonrası kontrolüm var birazdan bugün 10. gün, kontrolde dikişe karından ultrasonla bakılıyor dediler ama alttan ultrasonla da bakar mi acaba ?, açıkçası alttan baksin istemiyorum
Minnakpopus Hdyhdy bana bakmamıştı ilk gebeliğimde doktorum ama zaten benim vajinal muayeneye karşı olan tutumumu bildiği için teklifde etmemişti
Cacaege Hdyhdy bana hiç bakılmadı 10. Gün dikişim alındı eliyle dikiş üzerine dokunarak baktı ödem enfeksiyon falan yok gayet iyi deyip göndermişti
_tugcee Hdyhdy Vajinal doğum değil ki neden alttan baksın? Karından bakar canım zaten 10 saniyelik bi bakma 😊
myangelson Hdyhdy hiç duymadım onu. Genelde serklaj vs olan hastalara alttan bakılır rahim durumuna diye biliyorum. Bende mesela bakıldı ama serklajliydim rahim yırtılmaya başladığı için girmiştim acil ameliyata daha sonra rahime falan bakmak için alttan muayene olmuştum ama benim durum farklı
Minnakpopus Hdyhdy ben 5 sene olacak doğum yapalı hatırlamıyorum ama acısa kesin hatırlardım diye düşünüyorum 😂 bu gebeliğimdede nasipse sezaryen hiç acır mı acımazmı kısımlarını düşünmüyorum sizde düşünmeyin akışına bırakın
Hdyhdy Minnakpopus ben sezaryeni çok hafife almışım ne var ki doğurur çıkarım iki güne ayaklanirim diyordum öyle olmuyormuş 😁
Dilaratass Iki sezeryan oldum cuma gunu nasipse ucincu sezeryanimi olacagim kontrolde karindan bakilir ultrasona rahmin durumuna bakiyolar dikislerinize bastirmiyolar korkmayin
Hdyhdy Dilaratass çok teşekkür ederim ❤️ bir de kuru tutun diyorlar ya şimdi jelle bakacak islatacak hastanede çok kurutma imkanim yok eve geç gidecegim bir şey olur mu?
Cacaege Hdyhdy şehir hastanesinde oldum yapıştırma yaptılar ama sağlam olsun diye içten 1 ip vardı bir ucunu kesti diğer ucundan çekti dikişim ince bir çizgi gibi duruyor
Dilaratass Hdyhdy ben hic sorun yasamamistim pecete veriyolar ya onunla kurulamastim korkmayin insallah sorunsuz halledersiniz sizde