Merhaba, ilk hamileliğim olduğu için oldukça tecrübesizim. Bu konuda sizlerin deneyim ve tavsiyeleri benim için çok önemli. 31 haftalık gebeyim. Haftasonu lavaboya gittiğimde pembe akıntım olduğunu gördüm. Çamaşırıma 2 3 damla damladı. Sonrasında peçeteyle kontrol ettiğimde peçete de pembe kan oldu. 1 gün sonrasında karnımın bütünüyle kaskatı kesildiğini farkettim. Yaklaşık 2 3 saat bu şekilde devam etti. Ilık duş vs aldım geçmedi. Doktoruma yazdım ancak cevap yazmadı. Bugün her şey normal gibi. Akıntım yok kasılmam yok. Çok da evhamlı olmak istemiyorum ama ilk çocuk olduğu için çekiniyorum da. Doktora muayene tarihim henüz gelmedi. Acaba bugün muayene tarihini beklemeden doktora gitmeli miyim