Kızlar hissediyorum bebeği yaaaa birkaç gündür emin olamıyordum ama bu sabah emin oldum ki bebişimin hareketlerini hissediyorum içerde bir yere toplanıyor ve elimi hissettiğim yere koyduğumda sertleştiğini hissediyorum, birkaç saniye sonra yumuşuyor 🥹 dün çok korkmuştum daha hissedemiyorum bir şey olsa anlar mıyım diye ve bu sabah onu böyle hareketlerini net hissederken bulmak ağlattı beni. Hormonlar 🥹🥰 siz kaçıncı haftada hissetmiştiniz bebeğinizi