Nazlicgo Kızlar selam doktoruma oksapar iğne yazmasını söyledim whatsaptan yazdım normalde ilaçlarımı yazar gönderirdi raporumda var iğne için bugün fatura kesildiği için yazamıyorum diye mesaj atmış ne demek oluyor bu bilen var mı