Geçen haftadan beri bebeğim bu pozisyondaymış yani baş aşağı ama sırt sırta vermiş durumdayız arka tarafa dönmesi gerekiyor doktorum sağına yat dedi geçen hafta hep sağıma yattım ama dönmemiş. Bu pozisyonda olup doğuran veya döndüren varmı? 😢fazla zamanımda kalmadı 38 haftalık gebeyim çok üzülüyorum