Helen1 evet ücretli izin parası yerine geçiyor rapor parası adı altında. Devlet yatırıyor iş yeri değil. Sigortanız asgariden yatıyorsa asgari şeklinde alıyorsunuz, yüksekten yatıyorsa daha yüksek yatıyor bir kısmını devlet kesiyor o şekilde yatırıyor 4 aylık tam maaş şeklinde almıyorsunuz