Fatnur38 Progestan bende kanama yapmadı ama bazılarında yapabiliyormuş yanlış bilmiyorsam 🙏🏻düzene girer diye düşünüyorum ve ilacı gece uyumadan önce alınca daha iyi oluyor . İlacı gece yatağa girerken hemen önce kullan ayağının altına da bir yastık koy hafif ben öyle yaptım kanama alanım vardı 1 ay kullandım çok şükür artık yok 🌸
Ayrıca kanamanı doktorunla görüşsen daha iyi olur 👌🏻
Ve gecede kullansan gündüz hafif çamaşırına ve ya idrar yaparken çıkıyor