Benmelda Kızlar ilk hamileliğim ve sancıyı anlayamıyorum. Toplanmaları bebeğin bacağı falan sanmıştım meğersem sancıymış nst de öyle çıktı. Nasıl ayırt ediyorsunuz, 33.haftadayım
myangelson Benmelda toplanmalar olunca acı veriyor sancı yapıyor. Bunu sancı kasılma olarak sayıyorlar. Ama toplanma olduğunda can yakmiyorsa genelde yalancı kasılma deniyor
highlighter1010 Benmelda böyle hafif beline bacağına veya sadece direk adet sancısı çektiğinnyere hafif hafif vuruyor başlarda yalancısı da böyle 2 3 saatte giderse yalancı sancı Gerçek doğum sancısı anlaşılıyor cidden hiç giden bişey değil çok keskin düzenli dk larla sıklaşıyor kasılma sayar candır 😅