tahamommy Meryemm46 1 fincandan fazla tüketmediysen sorun olacağını sanmam, ne için endişeleniyorsunuz birde o da önemli
Minnakpopus Meryemm46 ilk defa duyuyorum gebelik öncesi demleme olarak tüketiyordum böyle bişe yaşamadım üşütmüş olabilir misiniz
Meryemm46 tahamommy bilmiyorum ama önce sağ kasığımda ağrı vardı şimdi sol kasigimdada ağrı var sık idrara cikiyorum gebelik çok erken belirtiler deyil mii
Meryemm46 Minnakpopus bilmiyorum ya birde bende bir üşüme var ne yapsam isinmiyorum yani gebelik için erken demii
Minnakpopus Meryemm46 çok erken zaten genelde 14. Gün yumurtlama oluyor düzenli regli görem birisinde senin daha 12 günün varmış
Meryemm46 Minnakpopus ay vallhi ne yapcagimi bilemedim ya şu yumurtlama hesabını bile düzgün yapamdim her alde birde bende düzensizliği var bilmiyorum ya