Yaklaşık 1.5 yıldır göğsümde geçmeyen bı ağrı var acile gittim tahliller EKG normal dahilye ye gittim tahlil normal 4 farklı genel cerrahiye gittim normal ne yapicam bilemiyorum 6 haftalık hamileyim kendime sıkıntı ettikçe kalbim hızlı hızlı atmaya başlıyor çok korkuyorum 2cocugum var 3 hamileligim ağrıya dokunabiliyorum kollarımın göğüse yakın tarafını dokununca ağrıyor bilen biri başına gelen varsa lütfen bilgilendirin beni