37+5 im, dün gece adet sancısı gibi hafif ağrı oldu, belden bacağıma doğru ağrı hissetmeye başladım, gecesinde bu biraz daha böyle adet olmuşum da ilk günüm gibi arttı bel ağrısıyla beraber, uyumuşum öyle rahatsız etmedi gece sabah yine aynısı belden vuran adet ağrısı çekiyorum ilk doğumum tecrübeli anneler böyle mi oluyor 🥹