Çok gecmıs olsun, bende gecen hafta cuma çok kötüydüm. Ihlamur içtim mandalına portakal yedım çorba tükettim, kelle paça içmiştim sarımsaklı ve dınlenıp terlemeye ılık sıcak dus alıp uyumaya calıstım. Çayıma hep limon attım bol bol. Suda içtim suan öksürük kaldı ama burun akıntısı gecıyor aşamasında Elhamdulillah. Pekmezde kasıkladım öksürüge en ıyı gelen sey