Merhabalar geçmiş olsun gebeliğimin başında çok fazla maruz kaldığım bir şeydi baş ağrısı… Üstelik migrenim var. Hep ataklarım oluyordu ağrı kesici kullanmak zorunda kalıyordum. Sonra doktorumun tavsiyesiyle magnezyum kullanmaya başladım ve çok şükür ki baş ağrılarım olmuyor. Bu bana imkansız gibi bir şeydi hiç düşünemezdim. Sizde doktorunuza bir danışın düzenli magnezyum ile baş ağrılarınızdan kurtulabilirsiniz. Ama şunu da söyliyim kullandığım ilk ay hemen etki sağlamadı düzenli kullandıkça tamamen ağrılarımı kesti.
Geçmiş olsun 💐