mucizemom8 Sofiya1 9 gün olmuş canım erken varsa bile çok yenidir biraz daha bekle inşallah pozitifi görürsün 🤲
Sofiya1 mucizemom8 inşAllah canım Geçen ay edetim 31 i olmuşdu şubat 28 den ben adet günümü nasil hesab ede bilirim ?
mucizemom8 Sofiya1 kac günde bir oluyorsun canım düzenli mi adetlerin mesela ben 35 günde bir olurum eğer ki bat 28 şubatsa senin 29 günde bir oluyorsun o zaman
Ozlllmb Havva001 var görünüyor benim de mor kapakti ve silikti beta 75 gelmisti hayırlısı olsun inşallah 🌸
sadbut Havva001 belirtiler cok guvenli değil bence cocuk istediğim zaman bat zamanı gecikme oluyordu mide bulantısı kasık batması cekiyordum hamile olmadım ama hiç belirtim olmadan hamile kaldım psikollojik bence biraz
Havva001 sadbut herkeste farklı reaksiyonlar gösterebilir burada önemli olan aynı durumu yaşayan var mı diye merak edip soruyoruz canım belki de böyle belirti veriyordur neden psikolojik olsun ki
sadbut Havva001 Ben kendimden yola çıkarak söyledim istediğim dönemlerde vücudumda öyle belirtiler görmeme rağmen hamile değildim ama çocuk düşünmediğim bir dönemde vücudumda hiçbir belirti yoktu hamileymişim
Papatyam_42 Havva001 canım benim var gibi duruyo en iyisi hemen kan ver bu marka testi bilmiyorum güvenilir mi değil mi ben prodoctorla aynı bu şekilde öğrendim kanda 18.80 olarak çıktı en iyisi kan testi 💖
Minervabunny Havva001 ya benim de bat28 yetişebilirsem bugün ben de kan vermek istiyorum da benim testler negatif sizin yine bir umut var🥲
Havva001 Minervabunny öyle düşünme iyi düşün iyi olsun kuzum ayrıca özelde vereceğim kanı ben çalısıyorum mesai sonrası verebilirim ancak