Leylimselin Merhaba, ben de birden başlayan sancılar sonucu hastaneye yatış yaptım. Sonrasında adalat ile sancıyı durdurdular. O günden beri adalat kullanıyorum. 34+5’im ve süreci merak ediyorum. Sizin nasıl ilerledi? Ne kadar devam ettiniz bir problem oldu mu ve doğumunuzu gerçekleştirdiniz mi acaba?