MMB Benimde 33+6 da 1900 gr geldi. Bende tedirgin oldum, doktor biraz zayıf dedi ancak herşeyi gayet normal. İllaki 3,5-4 kg neyse olması sağlıklı olduğu anlamına gelmez bu şekilde düşünün, kendinize sıkıntı yapmayın. Biz yediklerimize dikkat edelim muz, ceviz, süt ve süt ürünleri gibi, sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsinler ondan sonra emzirmeye başladık mı hemen toparlar yavrularımız.