Peri_Omer merhaba kizlar 2gün önce ovilasyon pik oldu deyerlendirdik.. şimdi hesapliyorum Mart 7-8 gibi varsa testde çikar her halde.. Bati benimle eyni zamanda olan varmi ? Birlikte bekleyelim
Meryemm46 Deletedmom_808 ama seninle aynıyız cnm yumurtlama ne zamndi acaba ya ben kendimden hiç emin deyilim oyuzden sordum da
Deletedmom_808 Meryemm46 bende hiç bilmiyorum takip etmiyorum hiç yumurtlamayı benimde hiç umudum yok hayırlısı olsun inşallah
Meryemm46 Deletedmom_808 cnm bn ilaç içmeden olmam onun için hiç umudum yok ama son 5 gündür sağ kasıkta ağrı çok idrara cikiyorum karnım şiş bunları yaşıyorum olmasa bugün acilden kan versem acaba cikarmi ya sence
Deletedmom_808 Meryemm46 canım bence çok erken çıkmayabilir ama için rahat etsin istiyorsan git kan ver belli olmaz çıkar belki inşallah çıkar canım
leyl25 Meryemm46 ovulasyonla takip etmiyorum artık stres yapıyor regl bittiğinden beri 1 dolu 1 boş deniyoruz ama sanırım hafta içi bir gün oldu yumurtlama akıntı vardı
leyl25 Meryemm46 gebeliğe dair mi yok canım hiç bişey yok şu an belirtili hissettiğim aylarda da hep regl oldum zaten hayırlısı